Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
EXO addicted
Thursday 25 July 2013 • 21:31 • 0 comments


hye peeps. how are you doing? is it fine? well, i hope so. korang dah tengok GROWL teaser??? mane exotic sekalian,, have you watched GROWL teaser?? awww!! Tao's fucking hot, as always. can you imagine, when i back from hostel, i went on the internet and what i found on tumblr was GROWL teaser. sumpah terkejut giler tengok husband aku. kira hadiah birtday aku lah tu. ehh,, memanglah birthday aku 6 feb, tp kalau ikut bulan Islam, birthday aku hari ni. 16 Ramadhan. kira aku celebrate 2kali lah dalam setahun. ok2. back to the story. this is nothing to do with me actually. aku nak citer pasal dorm mate yang sekarang ne dok gilakan exo. *dulu sesuka je kata exo ne tak best,

oke. aku admit yang aku hari2 dok fangirl dalam kelas. talking about exo non stop. and both of my friends, satu kat kanan aku, satu lagi kat kiri aku, sebab susunan meja kelas aku bertiga oke, dua2 tak minat exo. so, when i talked non-stop about exo, they were like, 'seabutlah kau dengan exo kau tu!' tambah2 lagi aku dok gilakan Tao. tapi, its much better lah dari aku gilakan Ren dulu. dulu, my table was full with photo of Ren. sampai kena rampas dengan teacher. lepas tu, last weak, member aku pinjam mp3 aku, dari situ lah dy start minat exo. sbb dalam mp3 aku tu, memang penuh dengan lagu exo + nu'est je.

lepas tu, minggu ne, aku bawak pulak notbuk aku pergi hostel. *takut sebenarnya nk bawak, sbb spotcheck tk buat lagi utk July. kalau notbuk ak kna rampas, mmg ak gila lah, bayangkan dalam tu ade dalam 300++ kpop song ad 190++ kpop video. mana tk gila! tk msuk collection of running man and drama lagi. oke. lagilah dyorang jadik gila. sbb dyorang tengok Wolf drama version. sume gila kat Luhan. korang bayangkan yang dulunya diorang menyampah gila dengan exo, sekarang ne, masuk je dorm, 'Weh, bukaklah notbuk kau. wolf!' jadik macam tu pulak. tu lah, sape suruh kau benci sangat dengan exo dulu. kan sekarang dah addicted kat exo. *tp, dorang addicted kat exo m je lah. sbb dalam notbuk aku sume pasal exo m. 


sebab mamat ne lah kawan jadik gila kat exo. good job Luhan!! 

p/s : masalah aku sekarang, kepala otak sekarang ne dah penuh sangat dengan EXO. bayangkan masa dalam makmal chemistry, aku nak cakap oxidation,, tp, tercakap EXOdation. nasib baik aku tk menjerit. dah lah dalam buku chemistry pun aku tulis EXOdation. lepas tu, member aku cakap TWO HUNDRED, but i misheard that as LUHANdred. and satu lagi, teacher aku sebut CHANGE, tapi dalam kepala otak aku, tetibe CHEN popped on my mind. i'm fucking crazy rite now. because of EXO.




PAST
FUTURE