Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Lalalala~~ :)
Friday 11 January 2013 • 20:48 • 1 comments

 
ohh!!! semad je mamat dua orang ne!

holla earthling~~~ i'm back. dah terlepas dari hostel. btw, peraturan sekolah and asrma aku semakin gler. we just cant accept it. korang taw takkk,,,, no liquid paper allowed. yupt. sekolah aku liquid diharamkan. nak taw sebabnya??ne sumer pasal f1 and f2 tahun lepaslah. kiranya,, f3 and f2 lah kan. dorang conteng meja kat science lab tahun lepas. pnoh woh. dok gadoh kat dalam lab. conteng kat meja lah. so, thats why liquid diharamkan.

okaiyh!! itu bukan ape yang aku nak citer sbenarnya. sebenarnya ak nak citer sal kpop. oke. kpop lagi. sebenarnya, aku baru jumpa 3 artis malaysia yang minat kpop. sorang tu,, korang memang dah taw kan.. NAZIM OTHMAN. dy ne mmg kpopers yg giler. YG Stan kot. nazim othman ne, aku tgk dy slalu je layan Big Bang and Se7en. sbb tu aku kata dy tu YG stan. mmg tk sia2 ak minat abang Nazim Othman ne. aku minat dy sejak ak form2 lagi. kalau Kidol buat concert pun, dy pergi kan. okayyyhhh. the most important thing,, ne yang boleh buad korang menta breakdown,, dy pergi GDA nanti. oh goshh!! damn jealous with you lah. *tapi, betul ke dy pergi? ak dengar member ak je cakap. lol. Super Asia Showcase ae tu, dy pergi jugakkan, Big Bang Alive Tour lagilah!! dah sah2 Nazim tu VIP.

ok. then, Noh Hujan. okayh, NOH HUJAN. dy ne pun minat Big Bang. macam mana ak taw?? sebab ae tu,, someone is hoping Noh hates kpop and he replied "Saya minat Big Bang. sorry guys. good music is good music" jyeah! Another VIP. i'm proud to be VIP.

sorang lagi Cat Farish. ak boleh taw dy layan kpop ne sbb adk ak mnt idola kecil. maser dy jadik juri tu, dy comment camne lah,, "awak ne boleh jd CL" macam tu kot. or,, something like that. and satu lagi, dy mention Dara pulak. then Cat Farish cakap, '2ne1 different from kpop!'  cehh!!

ak tgk artis Malaysia yg minat Kpop ne,, sume minat artis bawah label YG kan?? jyeah!!  proud to be YG STAN!!! haha. ok. tu je sebenarnya yang aku nak cakap. tk bermotif betulkan? haha.

ok. nak pegi std bio pulak. bubbye.




PAST
FUTURE