Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Me, Kpop, LIFELESS!!!
Wednesday 12 December 2012 • 22:04 • 0 comments


Yo! Its holiday now. bukan now sbenarnya sebab holiday ne dah nak sampai ke penghujungnya. and sebenaarnya aku baru terasa yang aku ne tak de life. yerlah. korang bayangkan aku asyik dok buat benda sama je tiap2 hari. nak taw apa aku buat? aku rasa korang yang baca pun akan boring jugak.

oke. pagi, mak aku akan kejut untuk subuh. then, lps je aku solat,, konfem aku akan ambek handset aku, bukak video FT.Triple , Ft.Island and NU'EST. aku akan tengok video tu. lepas aku tengok video tu, aku akan dengar kpop song pulak. kadang2 aku tertidur. kadang2 tak. kalau aku tak tertidur lepas subuh tu, konfem aku akan bukak lappy. konfem. biasanya pukul 7pagi ak dah menghadap lappy.tapi, aku menghadap benda alah tu tk lama pun, dlam sejam kut. then, dengar kpop. kalau aku tertidur, memang bangun tu aku akan sambung dengar Kpop. sampailah tengah hari. tengah hari aku stop dengar lagu kejap sbb nak makan nasi. bila dah lunch, ak akan msk bilik balik, dan sambung dengar lagu. kadang2 aku akan bukak lappy hanya untuk tengok satu video then shut down lappy. bila nak tengok lagi, ak akn on balik lappy. then, pukul 5.30 aku akn stop mengahadap kpop sbb ak dah adicted kat citer Bayu Cinta Luna. ok. kalau sabtu + Ahad, memang sampai maghrib aku akan dengar lagu kpop. kalau aku ad mood nak study, aku akan study, tp, still lagi kena ada lagu. kalau ak betol2 boring, aku akan ambek notbuk adek aku, tgk Running Man sbb dalam notbuk dy ad collection of Running Man

Malam tu pulak, lepas je solat maghrib, dalam kol 7.30,, aku akan start online sampai paling awal kol 12.00 tengah malam lah. paling lewat kol 2.00 lah. kalau masa abang ak still lgi cuti hari tu, ak online sampai kol 4.00 pagi. bila dah sensorang ne tak brani pulak. masa online pun, memang tak lari dari kpop jugak sbb ak bertumblring. yupt. kat tumblr jer ak berfangirling giler2. twitter and fb tu, tak pon. ak akan berfangirling bila ad konsert kat Msia jer. kalau benda laen, memang tak lah. bila nak tidur pulak, ak akan tengok segala video yang ad dalam handset ak. ad dalam 15video sumer. then masa nak tido tu, ak akan pasang lagu kpop. yupt. tidur pun dengan lagu jugak. so, thats how my day going on. everyday. kinda boring rite? thats why i said i'm lifeless. hidup ak hanya dengan kpop and twitter and tumblr at night. totally boring.

Aku memang kpoper yang giler kpop pongg. haha. nama dah kpoper kan. korang boleh suggest apa yang perlu aku buat sepanjang cuti ne? so sad lah life ak sepanjang cuti ne kan. by the way, sepanjang cuti ne, aku dah habeskan 23 buah novel. 23 ke? ke lebih macam tu lah. my boring life akan tamat sebaik shaja ak ke hostel. worh. tk sabar lorh nk pergi hoste. *kalau kat hostel nak sabar nak balik rumahlah. tak nak pergi hostel lah! hehe. ok lah. nak bertumblring lagi. KPOP lagi. ok. ak addicted kat kpop gile2 lah kalau time cuti ne sebb hidup aku hanya kpop je bila time cuti. oiihhh!! terbelitnyer ayat. haha. ok. chiou~~


PAST
FUTURE