Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Craziness Will End Soon
Thursday 27 December 2012 • 09:51 • 0 comments

Hey ya!!! laughing at me?

Assalamualaikum peeps and morning :)
Aku tak taw nak setat citer ne maccam mana. muahaha xD . oklah. cuti dah nak habeskan. tapi,, GOLDEN HOLIDAY aku langsung TAK SIAP lagi wohh!! tinggal tiga essay bi, and 100 antonim and sinonim BAHASA ARAB. korang ade homework banyak ne? tak de kan? tak pelah. demi give birth year. yerlah. form4 ne kan tahun honeymoon. luls. Chaiyok !!! demi SPM yang bakal menjelang lagi sebelas bulan. sebelas bulan jer lagi? oh emji. means, aku only ade sebulan untuk cover satu subjek. 11 bulan sebelas subjek? ok. tak pe. Aja2 fighting~~ ok. dah lari title sebenarnya. haha. 

meh aku nak cerita yang sebenarnya, kat atas tadi intro jer. muahaha xD . ok lah. sebab cuti yang terlalu panjang dan sedikit memboringkan hidup aku ne, so aku pun pergilah menggila kat tumblr. tapi, lepas 3hari aku berkampung kat tumblr yang tercinta, seriously, aku memang dah jadi gila. semua sebab 5orang yang kat atas tu lah. sebab tu lah diorang suka2 jer nak gelakkan aku. bahagialah tu sebab boleh buat aku gilakan diorang. siap gelak2 macam dah takde hari esok. *actually aku translate maksud laugh as much as there is no tomorrow tapi tak taw betul ke tak. kalau korang bukak TUMBLR aku, konfem penuh dengan gambar and gif mamat lima orang tu jer. they got going me crazy! kalau sehari tak bertumblring ak,, ak rasa tak best. kena bukak jugak tumblr. dahlah banyak masa aku, ak bzrkan untuk buat gif dorang! haha. yupt. really interested in making gif. suka giler buat gif. espcially gif 2ne1, big bang and nu'est. tapi, sekarang ne ak tak berhenti lagi dari buat nu'est gif. haha. kalau bukak tumblr,, penuh dengan nu'est gif lah. memang gilakan. entah ape lah yang dorang buat kat aku. 

then, this holiday will end soon, so do my craziness. bila holiday tamat, mean, aku kena tamatkan jugak kegilaan aku sebab aku dah nak spm. ak maybe akan sedikit tak active berbelogg,, bertumblr, berfesbuk, dan juga bertuuwit. jugak, berme2day. tapi, ak mmg tak acyive pun me2day. ak just stalk me2day baekho jer. nu'est lagi. haha. tak jugak. ak stalk yang 2ne1 + Big Bang jugaklah. so sadlah. ak tak nak tinggalkan tumblr and bellog. sebab dua ne je tempat ak berfangirling. tapi, bellog tak sangatlah. tumblr jer lah yang ak memang betul2 berfangirl. what a sad life i have. tak pe2,, tunggu setahun jer lagi,, then you boleh berfangirling like there is no tomorrow. yes. setahun tu kejap jer. nanti SPM,, kat hostel tu bawak lappy. then,, habes jer spm,, tak pyh nak join ape2 yg member buat, smbil tunggu ayah datang, kita bertumblr dulu. haha. gilerlah!  haha. ok lah. ak nak bertumblring sekejap. hehe

eh2,, nanti,, kalau tahun depan,, kalau korang nampak aku tumblring non-stop, korang buat macam ne eah kat aku.

kejam giler Minhyun. poor JR. 

nah,, ambek ne pulak. Serve you right Minhyun, kejam sangat kan.

ok lah. bye !!! have a nice day peeps!!









PAST
FUTURE