Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Siap sudah !
Sunday 18 November 2012 • 23:44 • 0 comments


holla fellas. baru sempat online untuk hari ni. bukan apa, malas nak online. lagi pun, ak siapkan fanfic yang direquest oleh member aku ne, seungrIzzah. ok. ak sbenarnya tak terfikir pulak nak buat tajuk apa. akhirnya siap jugak. macamlah baru siapkan. tak delah. siap pukul 3 ptg lagi sebenarnya. tapi malas nak online lah.. so, enjoy the story

**************************************************************************
 "wah, handsome nya Flawless ne." hello. nama aku Kristal. dan aku ni merupakan Flawless huge fan. Flawless ne sebenarnya band yang baru je debut tiga bulan lepas. masa tengok band debut, aku terus suka dengan band ne. dan memanglah diorang ne flawless. cukup sempurna. diorang mempunyai rupa,, senang cakap cukup handsome. dan all of them boleh menyanyi dan bermain instrument dengan baik. memang sesuailah dengan nama band diorang. Flawless. tapi, ada satu jer yang aku tak suka pasal diorang, biodata diorang dirahsiakan. aku tak faham kenapa biodata mereka dirahsiakan. kalau aku buka mana2 web nak cari biodata diorang, mesti hanya ada stage name dorang, date of birth, weight and height. tu je. facts and position jugak. thats all. so banyaklah yang aku tak pahu pasal diorang. and terlupa plak yang aku ne die hard fan of the leader, Ricky. aku memang suka Ricky sejak hari pertama aku minat Flawless.

Read more >>>>>>>


PAST
FUTURE