Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Shout! Awards : NU'EST awesome and VIXX di'boo'?
Saturday 24 November 2012 • 01:45 • 1 comments


jangan bash aku sebab title atas tu weih!

hye holla,, bonjour !!
oke. sape tengok SHOUT! Awards tadi?? sila angkat kening yer. tak boleh angkat kening sila angkat kaki. tak boleh jugak,, nampak sangat korang tak tengok SHOUT! Awards tadi ! haha. oke. ape tujuan korang tengok SHOUT! Awards sebenarnya,, korang memang nak tengok SHOUT! Awards ke,, atau korang nak tengok NU'EST dengan VIXX?? oke. ramai cakap yang dorang just nak tengok NU'EST dengan VIXX. gud job kpopers!! haha. oke. dead serious,, ne first time aku tengok SHOUT! Awards. sebelum ne, tak berminat pun. tapi,, bila aku tahu yang NU'EST perform,, no matter what,, aku mesti tengok SHOUT! Awards. so,, aku pun tengoklah tadi. ok. sori. aku tgk dekat last2 dah masa tu. tujuan aku just nak tengok NU'EST jer, oke. i'm not interested in others. tapi,, aku tgk dalam twitter yang VIXX kena boo.. what the hecks ne.. kalau korang tak suka pun,, janganlah nak boo mcam tu. respectlah sikit. apa guan buat slogan BUDI BAHASA BUDAYA KITA kalau tak boleh nak ikut. at least,, krang cakap belakang2 oke. tak perlu lah nak boo. buat jatuh air muka Malaysia je. sampai ada satu aku baca someone post screen cap dari sape ntah,, bukan orang malaysia for sure. aku tak ingat ayat dia macam mana, tapi maksud dy lebeyh kurang macam ni lah

Malaysia invite idol tapi last2 idol kena boo. nice~
macam tulah kurang lebehnya maksud dy tu. aku baca pun,, tak boleh nak kata apa. sebab benda tu benda betul. dahlah taon lepas pasal fan 2pm.. bila VIXX datang M'sia, kna boo pulak. aku tak taulah apa yang fan luar dari M'sia ne dk fikir pasal M'sia. Bagi aku,, kalau tak suka sekali pun,, tak perlulah nak boo. aku tak suka SuJu*pengakuan berani mati  , tapi,, tak pernah pulak aku nak boo dorang~ respectlah guys. hormat menghormati tu kan amalan mulia.. respect other than other will respect u back. thats life.. tak tau kenapa perlu ada bashing membashing ne. benda tu tak perlu pun sebenarnya dalam life kita ne. be meatured lah guys. oklah. stop pasal boo tu,, nati tak pasal2 pulak aku yang kena bash nati. takut woh! tapi,, aku ad terbaca someone tweet ne,, dy cakap

aku bukan kpoper, tapi, kalau aku lah Idol yang kena boo tu, sumpah aku tak datang dah Malaysia lepas ne. NEVER!

ne  orang Malaysia sendiri yang cakap. bukan kpoper pulak tu. haduii~~ oke. stop girl!! done with VIXX. now move to NU'EST

ok. NU'EST tadi totally awesome. dorang perform Face dengan Action kan?? DAEBAKK !! by the way,, gud job L.O.V.E sebab jeritan korang tadi totally awesome. memang tak de boo eah time NU'EST. memanglah NU'EST ne awesome. tapi VIXX pun sama awesome je dengan NU'EST. tapi aku tak boleh describe dorang sebab tak tengok dorang punya perfomances tu. oke. sebelum tu,, ade interview dengan NU'EST,, and soalannya ialah

Kalau NU'EST bukan idol, maka mereka ialah

JR: Kalau saya bukan anggota Nu'est, saya nak sambung belajar dalam jurusan kewartawanan.
Ren: Saya pula minat dalam fesyen dan saya rasa saya akan jadi ikon fesyen.
Minhyun: Saya suka muzik. Saya rasa saya akan memberi tumpuan pada bidang muzik.
Baekho: Saya pasti akan sambung belajar.
Aron: Saya juga akan sambung belajar.



ok. aku cuba google interview dengan VIXX tapi tak de. by the way,, apa nama fanclub untuk VIXX??ok2. back to NU'EST. masa diorang nak bagi award kat Misz Nina tu kan,, aku melting dengar suara Aron. fuhh,, dont worry Ren, i setia dengan u je. tengok u pun dah melting sejuta English dy,, mak oiihh.. tapi,, dia kan dok kat LA kan dulu? if i'm not mistaken. ok. bila dy nak perform tu,, abang aku pun balik. what the hecks,, masa tu aku guna lappy dy. cepat2 aku kuar dari bilik dy,, pergi ambik yang satu lagi. nasib baik sempat tau tengok dorang perform.. tapi,, tak sempat masa kat Baekho,, opening tu.. sedih lah jugak. dah lah tengok live streaming. gambar pun tak clear. tapi, Alhamdulillah.. boleh jugak tengok MinKi aku tu. kan Ren kan?? oke. nanti 15 December NU'EST datang lagi. mesti Minki nak jumpa aku kan.. Ren,, tak sabarnya nak jumpa awak lagi. ok. ingat date kita tu. 15 December nanti eah.. rh2,, 15 pulak,, 16 December lah. 15 u ada show kan.. haha.. Ren,, Minhyun,, Baekho,, Aron,, JR,, N,, Ravi,, Leo,, Ken,, and Hongbin,, you all did well !! i'm proud of u all.. please WOWed and amazed anti kpop more!! being boo-ed is nothing compared to our LOVEs.. apa entah aku merepek ne.. ada maksud tak ayat ne. korang faham tak ayat aku ne?? ok lah. sebab kat atas tadi dah gambar NU'EST jadi sekarang ne,, aku letak gambar VIXX sebagai penutup bebelan aku ni.


ok. chiou now~~










PAST
FUTURE