Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Segmen : My Awesome Flawless Bias
Saturday 24 November 2012 • 23:46 • 1 comments

oke. aku malas nak intro panjang2. sape nak join, sila click banner oke. 
deadline : December 1st

oke. dah nak start citer pasal My Awesome Flawless Bias[es]. hehe. aku ada dua awesome flawless biases.. satu GD and satu lagi Ren,, so,, boleh tak buat dua2?? eh,, tak payahlah. karang tak muat satu page ne..so,, decide nak buat GD lah. sorry kat Ren. Ren,, u'r still my awesome flawless bias. and forever will be. me love you Choi Minki.



Encik Kwon Ji Young aka G-Dragon. this guy,, arghh,, susah nak cakap sebab dia perfect sangat. bagi aku lah.. aku mula minat dia masa 2010. oke. tu tahun first aku minat Kpop. dia kiranya orang yang ketiga aku minat selepas aku kenal what Kpop really is. tapi,, dia orang first yang aku minat gila2 sejak aku kenal Kpop. sampai sekarang aku still minat lagi dia. orang first aku minat Kim Hyun Joong from SS501 and the second one is Daesung. then dia. macam mana eah aku boleh minat dy?? masa aku tengok MV beautiful hangover tu lah. nampak,, entah.. oke. i dont have any single reason why i love him. and i keep watching Running Man 84 and 85 sebab nak tengok dy. for the first time,, aku cakap macam ne kat Haha yang aku minat tu "WHAT THE HELL with Haha hah?? Dont u dare to fool my GD or i'll kill you !" haha. kesian kat Haha aku tu. and aku suka dengar suara dy kat Running Man tu.. oke. GD pun a guy who is full of manner. macam Nichkhun jugak. hehe. oh,, cakap pasal Running Man tu,, aku suka tengok GD balas dendam kat Haha. Serves you right Mr.Haha. hehe. ok. by the way,, aku jugak suka tengok rambut dy. and korang perasan tak,, rambut dy tu sama dengan watak anime Naruto tu. tak perasan eah? neh aku tunjukkan. aku sebenarnya baru perasan lepas tengok pic ne jugak.

dah nampak dah persmaannya?? lagi satu,, GD aku ne caring and loving oke. cuba tengok ne..

sume pic dy ngan budak.. consider lovinglah tu. kalau tak,,mesti dah lama budak ne diterajangnya. eh, gurau je.

oke. farzana mintak gambar sexy bias eah,, neyh
oke. aku rasa dy sexy sgt2 kat sini.lantak korang ah kalau korang tak. my page,my right

this double sexy.. dy kenyit mata kat akulah.. fainted

OMG.. oh my gdragon ~~ damn sexy !!


and this is what sexy really is!!











PAST
FUTURE