Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Segmen Kenali Blogger Kpopers Daebakk
Monday 12 November 2012 • 02:36 • 4 comments

hye.. this is special edition entry.. sudah pukul 2 pg pun,, still nak menulis lagi.. excitedlah nk join segment ne.
nak join click banner yerr.. 
ne follower saya


ok. lets start now.

The Beginner
Alkisahnya begini,, masa tu aku form1, tahun 2009, dormie aku yang sorang ne, suka sangat berbual dengan senior [dormie ak jugak] pasal BOYS OVER FLOWER. tapi,, aku just dengar macam tak dengar jer.. ak pun tak de lah excited sangat dengan BOYS OVER FLOWER tu kan. lepas tu, lagu SORRY-SORRY dari SUPER JUNIOR itu juga tersangatlah femes. tapi,, ak macam biasa. I Dont Care! haha. sampailah bila ak form2,, BOF tu tersangatlah HOT dalam kelas aku. dalam kelas je sebenarnya. so,, ak pun,, macam nak taw lah best ke citer tu? boleh lawan Meteor Garden ke? yerlah. Meteor Garden tu citer BOF versi Taiwan. ak tgk satu episode je kot,, not interested. then, one day aku beli majalah. ok. F4 untuk big poster diorang. ok ak cuba analysis satu persatu muka diorang. and ak suka tgk Kim Hyun Joong. so,, ak pun buatlah research pasal SS501. and, sampai sekarang ak tk faham,, kenapa mesti ramai yang tanya camni "group 1st kau minat SuJu kan?" ehh.. what da hecklah!! kalau diorang tanya group 1st ak knl, bolehlah ak jwab SuJU. then, start dari situlah ak start minat kpop. 

The Climax
Climax ak minat Kpop ne,, masa form2 jgak,, masa tu mmg aku mnt SS501 SAHAJA. sampailah kakak aku balik. dia bawak balik skali dia punya addiction kat Big Bang, 2ne1 and 2pm. lepas tu aku pun knl lah Beast, 2am, Miss A,, 4 Minute, Kara, t-ara, FT.Island CN.Blue and so on. lagi jadi menggila bila tengok He's Beautiful. 
Bila masuk form3, activity kpop'an' berehat seketika sebab nak PMR. sedar diri sikit. lagi pun, masa tu, aku minat Big Bang, 2ne1 and 2pm.. tapi, kawan aku pulak minat Beast. so,, nak berstory mory pasal bias pun jadi macam nak tak nak je.

New Era
now, the new era has started. kalau dulu 2pm tu dk ranking #2 skang dk #7.. ak start minat Infinite tahun ni,, baru je kot.. bulan September lah ak start minat Infinite tu.. again,, kakak punya addiction.. plus dengan classmate aku. yerlah.. kawan yg kat blakang ak Inspirit, depan aku Inspirit, kanan ak pun inspirit.. kiri aku,, dindinglah [Infinite Story here] .sebenarnya, ak knl Infinite ne taon lepas lagi. dormie aku taon lepas mmg Inspirit gile2 lah. so ak knl jgaklah Infinite taon lepas. Beast pun,, memang aku baru gilakan dorang taon ne jugak. lepas dorang release lagu Beautiful Night. sebelum ne aku minat jgak kat Beast,, tapi,, tak delah segila skang ne. U-Kiss,, baru sebulan setengah kot aku minat dorang. memang baru gilalah. tu pun sbb ak tercopy show dorang. U-Kiss Vampire. ok. thats all lah.. 

p/s : pasal bias sy, tgk dekat Bias page je la. mlas pulak nk menulis.

da two lucky kpopers




PAST
FUTURE