Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Segmen "Jom Kenali KPOPERS"
Tuesday 27 November 2012 • 22:14 • 0 comments

oke. malas nak intro panjang2. sama nak join sila click banner oke.
oke. start now.
1. Mengapa anda suka kpop nytakan sebabnya

dorang daebak. dorang sgtlah berbakat. boleh nyanyi, dancing, rapping, playing instrument dengan baik. part paling aku suka bila dorang nyanyi live and dancing. suka tengok. lagu dorang tak pernah boring even dengar banyak kali. and dorang semadd doe + awesome

korang paling minat kumpulan kpop apa (3 sahaja) ? Dan nyatakan sebab anda menyukai kumpulan itu (2 sebab)
♡ Big Bang
♡ 2ne1
♡ NU'EST

sebab?
✓  Both of Big Bang and 2ne1 are awesome. aku suka tengok cara dorang perform. lagipun, aku suka both of the leader. GD and CL. cara dorang rap,, fuhh.. gile lah.
✓  NU'EST awesome jugak. aku suka NU'EST sebab Ren. haha. taklah. NU'EST damnly daebak sbb suara dorang tu yg .. IDK how to describe it. espeacially suara Minhyun. melting dengar suara dy. and again,, their rap, JR and Aron rap,, DAEBAK !! aku suka dengar part Aron dalam lagu FACE tu.

Variety show apakah yang anda minat (2 sahaja)
1. Running Man
2. We Got Married (JungWoo + Adam Couple)

Tahun bila anda menyukai kpop dan melalui apa  ? 
aku mula start Kpop ne tahun 2010 kot. eah? a'a. masa aku form2. masa tu 1kelas aku dk gilakan BOF. then aku TERsuka kat Kim Hyun Joong. lepas tu, aku pun buatlah research psl dy. ok. start situlah aku minat Kpop. ok. sila baca DISINI kalau nak tau dengan lebih mendalam. sbb disini aku memendekkan sependek mungkin. mlas nak menulis.

Nyatakan "BIAS" yg paling anda sukai (sebanyak yg mungkin)
   Bias aku? aku malas nak menulis ne. so, korang tengoklah kat biaslist aku. ok?


oke. done.





PAST
FUTURE