Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
SAENGIL CHUKHA HAMNIDA,CHINGU !!
Thursday, 22 November 2012 • 22:44 • 0 comments




hollla. ok. hari ne 2211 kan. hari bestday member aku. so,, Nik Nuralyaa Najwa Nik Adnan,, me wishing HAPPY SWEET 6TEEN. 
dear friend, udah tua sekarang ne. stop being childish. haha. umur kita dah sama kan Yarr?? Yarr,, dah 3tahun kita kawan kan?? oke. aku ingatlah taon lepas kita gaduh kan. memang gaduh gile lah. sebab dekat 3 or 4 bulan jugak kita tak cakap. kita satu geng. ak ingat lagi , masa tu aku tak cakap dengan kau sorang je kan.. memang childish giler arh aku masa tu. bila ingat balik. tp, pelik jugak,, sebanarnya masa tu merajuk dengan Zizi ke Nazy,, aku pun tak hengat. tetibe jadi tak bercakap lansom dengan kau. dekat 4bulan jugak lah kan. ke tak cukup 4bulan? ke lebih 4bulan? aku pun tak hengat. tapi,, last2 kau kan yang mengalah. Oh My Gdragon. so childish lah kan ak ne. memang childish gila lah. malu woh bila ingat balik. tapi,, lepas gaduh ngan kau kan,, kita jadik tak rapat. sebab masa tu aku rapat dengan Tein. dan kau pulak dah rapat dengan Menniey! actually Menniey tu rapat dengan tein kan sebelum tu. and bila masuk form4, aku rasa kita pun tak de lah rapat sangat. sebab Zizi and Nazy dah tak dok kat hostel. jadi,, kita nak kemana2 pun dah tak berenam. opkoslah sebab twin tu tak de. tapi,, berempat pun tak jgak. sebab aku kinda rapat dengan budak dorm aku kan.. Tein, Farah and so on. dengan Izzah pun aku tak rapat jugak masa tu. tapi, nasib baik sekelas lagi dengan Izzah. dengan kau tu,, dah lah tak sekelas, sedorm pun tak, dorm kau pun aku jarang singgah. tapi,, bila dah nak habes sekolah,, lepas raya lah kan,, aku jadik rapat balik dengan Izzah and Muna. nak mana2 selalu bertiga. dengan kau je aku rasa tak rapat sangat. tak rapat macam dululah. so,, aku harap,, bila form5,, kita rapatlah macam form3 dulu. lagi pun,, twin Zizi Nazy tu,, masuk ostel kan taon depan.. hopefully kita rapat macam form3. yaa,, this is from me to you, with a lot of LOVEs!!

♥ Happy Sweet 6teen my suwwiiitt friends
♥ thanks for being my friend
♥ thanks jugak sebab sanggup dengar problem aku even problem aku tu macam tak meced je
♥ study sesama eah tahun depan?? sbb kau lagi bijak dari aku!!
♥ may GOD bless you always
♥ selalu berjaya dalam ape je yang kau buat
♥ moga panjang umor
♥ semoga murah rezeki

last but not least

Nik Nuralyaa Najwa Nik Adnan yang huduh,, comot,, dengar molek2 deh aku nk oyap ne,,

AKU SAYE MU KETAT2..
FRANCE,, ITALY,, CLASH,, HACKS, HUDSON,, LIBYA..

ahh,, semolah Yarr deh.. bertitik lako uh.. haha. Yarr,, aku saye mu gilo2 eah!! haha
lastly,, ne presents from me to you with a thousands of jelousy!!



focus ko geunsuk mu je deh.. 




yarr,, aku kene glor pic ne Yarr.. tk sey tnjk bna k mu.. pgak,, doh mu saem terbaek aku,, meh la kito share duo deh.. deh?? deh??


-------> J E L O U S <--------

eh,, ne sow lagi Yarr,, 

ne consider mu lah eah.. tiup birthday cake dari aku.. da real CUP cake!! 

Yarr,, aku letih doh nk menaip ne.. chiou dulu Yarr~~ kito wat date kat fb eah.. chiou~~










PAST
FUTURE