Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Mnet Asian Music Award
Wednesday 21 November 2012 • 13:49 • 0 comments


MAMA dah dekat dah. then tetibe rasa nak buat post pasal MAMA pulak. ok. tadi tetibe ade junior tegur aku kat chatbox. seriously, ak tak kenal rapat pon dy. dy tu satu dorm ngan member aku. ak memang slalu tidur dorm member aku tu,, tapi, tak rapat dengan juniorlah. dengan junior dorm ak sendiri pon aku tak rapat. ok. tadi, dy tetibe tanya aku aku vote sape untuk MAMA. opkos BigBang and 2ne1 for sure.

oh,, part Infinite tu,, kengkadang ak vote Beast, kengkadang FT.Island, kengkadang Infinite. hehe. sebab aku minat sume tu. so, ak buat turn untuk vote. tapi, kalau BigBang dengan 2ne1 ad, mmg ak tk tgk dah yang lain tu. haha

ok. ne adalah antara perbualan aku dengan junior aku tu. *tetibe jadi baik dengan junior. kpop punya pasal lah. haha

jr : vote sape untk MAMA
me : opkos BigBang ngan 2ne1. haha. sape lagi hah,, beast, infinite, ft.island, bap, hyuna.
jr : hyuna? biar betul.
me : haha. lagu ice cream tu
jr : Suju? SM entertaiment?
me : tak. tk minat suju
jr : Suju menang nanti. cayalah!
me : taw..
jr : tengoklah sape punya. huhu
me : tengok current ranking, sume benda boleh kat Suju.
jr : yes!
me : pity BB and 2ne1
jr : biarkan.. kesian ..
me : f(x) tu,, bagi kat 2ne1 je lah. tapi, tak pelah,, f(x) baru nak naik. biasalah kalau menang banyak tu. tahun 2008 smua award boleh kat 2ne1 dah
jr : GD?
me : GD? kalau ikut current ranking adalah.
jr : orang vote jugak untuk GD.
me : serious? gggoooooodddddddddd (Y)

inilah antara conserv aku dengan junior tu. bila baca balik,, lucu pun ada. haha. ok lah. nak buat kerja jap. gtg. chiou~~


PAST
FUTURE