Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Finally !!
Thursday 8 November 2012 • 22:25 • 0 comments


holla3! hari ni ak story sikit pasal nset yg tlah dirampas oleh Ketua Disiplin tersayang. ok lah. nset ak sebenarnya kan,, dah lama kena rampas. ok. hari ni kan,, hari last sekolah. pastu,, kalau hari last sekolah,, memang konfemlah boleh ambek kan.. tapi,, masa assembly tadi,, tetiba cikgu disiplin cakap macam ni,, hari ni pengetua tak de. so,, kalau sesape yang handphone kena rampas tu, bolehlah ambek taon depan. gila! ak rasa macam nak,, ikutlah nak apa2 pun.. memang ak tk de mood gilerlah lps tu.. then,, ak nak pergi calling2 lah mak aku,, then kawan aku panggil aku. dia cakap,, weh,, handset kau ad dengan PK HEM lah. ad lima je nset dengan PK HEM. ak terus tk jd call mak aku. then ak naik kelas balik. ak ngan member aku dk set plan nk kuar,, kononnya nak kuar kol 12.30. nak hang kt mall dulu kejap.. tapi,, member ak yang sorang ag cakap macam ni,, kalau kau nak ambek nset,, ustzah suoh ambik nanti abes sekolah, kol 1.30 . kol 2 dy dah ad meeting! WTH.. masa ak dgr ne,, TERBAIK !! plan aku nak kuar kol 12.30 dah cancell. Izzah dengan Muna lagilah,, kol 12.00 dah kat ats dorm. sedia untuk ke mall..  lps tu,, aku suoh lah Amni tu pergi dlu ,, sbb ak nak pergi dengan member yg lain. sbb kalau dy tunggu ak lwt gilalah kuar. hah,, masa nak cari ustzh lagilah ak nak gila. setengah jam ak dk cari dy.. last2 jumpa jgak. dahlah nset tk de bateri.. lagilah ak jd gila. rancangan nak hang kat mall kol 12.30 bertukar jd jam 2.30.. tp,, naseb baiklah dapat kan nset aku tu.. kalau tak,, ntahlah belalang ! ak pon tk taw. ok. nak edit blog kwan aku jap. chiou!


PAST
FUTURE