Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Year End Party
Friday 12 October 2012 • 23:48 • 0 comments

haloo halluu,, holla.. lama suda tk hapdate belog ku ini. bukan tak mahu,, tapi tak sempat nak hapdate lah.. hostel life.. oke. nk citer pasal Year End Party which was held yesterday.. yo.. broken?? i know it.. oke. smalam punya event,, bestlah.. 

this is invitation card for da party.. aku and mass buat ne.. tk lawa pon.. rushinglah.. tk sempat nak buat. dah lah silap tulis. that 'place' should be replace with 'venue' actually.. aku pon baru perasan sume tu lepas print.. omo~ sebab apa yg keluar dlm otak aku masa buat sume ni,, tempat adalah place.. dah lah siap skip subject bi and  ba untuk semua ne.. bi tu orite je.. Bahasa Arab tu lah.. terpaksa skip.. okayh.. aku nak citer sal party tu dah..

 tu antara makanan yang ada,,  oke. main food hari tu,, Nasi Komok. first time dengar eah?? aku pon.. act,, this nasi datang dari Thai.. kotlah.. tu yang kawan aku kata.. then aku try search,, oke. nasi komok ne, actually nasi beriani versi Thai punyalah.. kurang lebihnya macam tu lah.

this is how Nasi Komok look.. argh.. delicia... 
ahh,, forgot.. thanx to Sir Z *cikgu addmath kitorang tu* sbb dah sponsor kek smalam.. thanx Sir.. ingat Sir bergurau je.. tapi,, betullah pulak.. and Sir Let * form teacherlah*,, thanx for the cupcake.. kami suka. hari tu,, masa boring blaja addmath,, cakap lah kat Sir,, nati sponsorlah kelas kitorang sbb kelas kitorang je yang Sir ambik untuk f4 ne.. tk sangka lah sir betul2 beli.. alahai Sir.. So Sweet~ *Izzah Trademark*

lebeyh kurang gnilah cupcake yang Sir Let bagi kat kitorang..

this one yang Sir Z sponsor.. 

so sweetlah cikgu aku ne..

Jamuan nie jemput semua cikgu.., tapi,, tk semua lah yang datang.. ni antara yang datang..

oke. ni Ckg BM kitorang. Ckg Rohaida.. dia sporting habislah.. 
thanks for those teachers, who came to our class party..

ne bdak kelas aku.. 

with our form teacher.. Sir Let.

this when pendrive aku hilang.. diorang siap buat contest lagi cari pendrive aku .. tu pemenang dy.. 
act tak hilang pon,, pendrive tu ad dengan kawan aku,, and dia dah balik.. ak ngan kawan2 macam org gila dk cari dlm kls.. last2,, Syahida tu cakap macm ni,,"aku rasa pendrive tu dengan Izzah lah." lepas dia cakap macam tu, aku terus ambik handphone mcg Izzah. mmg dengan dia lah. nasib baik rancangan nak main Musical Chair tu jadik jugak. sbb dalam notebook aku tk de lagu sume tu. sume ak simpan dlm pendrive. seb baik kawan aku pendrive.. tapi,, keep repeating da same songlah.. sbb just ad lagu Tonight, Bad Boy and I'm The Best je kot. btw,, kelas kitorang lah yg paling best sbb siap ad lagu lagi.. haha.
ok. dah panjang sangad ne.. gtta go.. bubbye.. see ya tomorrow.. chiou~










PAST
FUTURE