Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Si Kacak
Friday 21 September 2012 • 02:31 • 0 comments

hye hello howdy.. okayhlah.. tengok title aku tu kan... hehe.. si kacak. ak actually nak story mory sal si kacak ne. seryesl,, dy mmg kacak. tapi kan,, masa  fes2 aku ak tgk tittle belog dy,, ak wondering,, erm,, mamat ne poyo ke?? *sori Ajai eah* tapi lepas aku baca ap yg dia tulis tu,, sori aku screenshot je. sbb tarak boleh copy apa yg dia tulis tu..
 
baca ne,, boleh  buat ak insaf sekejap. okay.. seryesly,, dia buat ak jadik.. erm,, just forget bout that. and dia buat aku berfikir sebentar. mmg kita perlu bersyukur pun kan dengan what was created by Him. ikutlah apa pun.. yang pasti kita perlu bersyukur. ok. nk confess,, ak suka stalk blog Ajai. and suka jugak header yang myravea buat kat dia. nampak macam korean look gitu muka dia. hehe. *gatai eah* haha.
arghh,, one more,, ak baru tau yang adik dia tu,,si Alif,, 'kawan' kepada kawan aku. what a small world.. aku pun baru taw semalam..seyes,, macam tak percaya je.. aku memang tak percaya sebenarnya.. terasa macam kecik je dunia ne. and,, and,, aku suka jugak dengar lagu dorang. bestlah suara Ajai tu kan..   
 ni lirik lagu tu
mengalir air mata ini 
sewaktu diriku kau tinggal pergi 
tergamaknya kau buat begini 
ku hanya bertemankan sepi 

apakah khilafku terhadapmu 
sehingga kau meninggalkan diriku
kau pergi tanpa kerelaanku 
ku rindu kepadamu

oh sayangku .....
ku masih memerlukanmu 
kembalilah kepangkuanku
ku perlu belaian cinta darimu ....

dengarlah rayuanku ini
hidupku sepi tanpa dirimu
kembalilah oh kembali 
hanya engkau di dalam hati...
(ulang chorus)

ku terima dengan rela hati 
mungkinkah ini suratan takdir 
aku redha dengan dengan ketentuan 
ku berserah pada ilahi ..

aku sebenarnya saja je nak panjangkan post ni.. eh2,, btw,, Alif,, Fatin selalu je nyanyi lagu ni malam2.. mesti sebab awak selau nyanyi untuk dia kan.. how sweet.. Eh2, Alif,, Fatin kat tepi ni. tak nak kem salam ke?? haha. and one more, Ajai,, nanti awak cakap kt Alif, Fatin kem salam, okayh??
okayh lah.. dah nak tidur.. esok ad seminar lah.. nanti ngantuk pulak.. chiou~


PAST
FUTURE