Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Happy Eid Day
Monday 20 August 2012 • 17:36 • 0 comments


hai3!! abaikan gambar aku diatas itu yer.. gambar paling hodoh lah tu.. haha.. perasan.. macamlah aku ne cantik sangatkan.. oke lah.. how was your eid day?? isn't it great?? fucking great?? or... haha.. mestilah best kan?? ak sbenarnya baru sempat nak hapdek bellog  yang kucintai ini. my eid day?? great!! tapi,tema yang spatutnya waner hijau bertukar kepada tk de tema.. nk taw nape?? sbb beli last minute.. tk jumpa bju cantex. tp, major baju itamlah., kira tema waner itam.. haha.. first day,, kitorang stay rumah jer.. sedara yang datang rumah.. 2nd day and 3rd day, baru jenjalan.. so, tadi pergi 3 buah rumah jer. sebab abg aku nk pergi rumah sape ntah lepas tu.. so, baliklah.. haha. tapi, raya taon tak delah best macam taon lepas.. sbb kakak aku dah start kejer dah hari ni. dia tak ambik cuti pon. smalam mmg dah off day dia. dia cakap mls nk ambik cuti sbb kengkawan dia dah ramai yang ambik cuti ne. baik kan kakak aku?? tak pon sbenarnya. dia tk delah baik sangat.. smlam smpat jgak snap bbrapa kpg gambar,, haha.


haha.. my cst pkai songkok,, yg bju biru,, kawan abg aku.. pkai  tdong.. chantex babeyh..

kakak ak mmg nampak gemook kt sini.. haha

my sista n my brotha

anak sulong my mum and anak second my abah.. haha. abg ngan kakak ak lettew.

gojes sistar.. tgklah sape adek dia.. haha

my brotha... 

done.. siap dah.. haha








PAST
FUTURE