Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Aku Jumpa ZAYN MALIK lah
Thursday 12 July 2012 • 22:47 • 0 comments








fuhh !! fuhh !! dah berhabuk sangat blog yang kucintai ini. lama sangat dah tinggal blog ni. eh2.. korang smalam kan aku jumpa ZAYN MALIK..  fallin in love tros.. giler skejap aku. tp syang rh.. tk smpat nak snap dengan dy.. rugi gler worh.. tersangat2 rugi.. kalo smpat snap lagi best.. aku nak snap jgak dengan dy.. nak jugak !! nak jugak !! nak, nak, nak !! opss.. tergedik pulak! sorry. oke. seryes aku jumpa dengan dy..tp, dy chubby cket. hehe. first tengok, cair terus.. aku pergi sana dengan kawan aku. 5 orang trmasuk ak. mmg syok rh.. oke2, aku xceli,, jumpa dengan klon dy jer..dead seryes, muka dy sbijik Zayn Malik. tapi, muka dy chubby cket. muka jer oke. aku engat dy tu f5 ke,, f4 ke.. upe2 nyer baru f3.. mak oihh.. frustnya aku. kalo f4 ke, f5, boleh lah buat pkwe...tp buat adek pon jadilah.. kawan2 ak pun kata muka dy macam Zayn Malik jgak. tp muka  dy tu lah. a lill bit chubby.. adusy.. boleh gler aku jumpa budak tu.. ak nk jumpa dy skali lagi. skali je lagi. cukop lah.. boleh snap skali jer.. haha. oke lah.. aku nak buat benda lain plak.. chiou dlu~


PAST
FUTURE