Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
hangout with csta!!
Friday, 1 June 2012 • 09:05 • 0 comments



hye peeps. mmg kerja aku lah kan, kalo cuti mesti hangout. tapi cuti tak hangout ngan kengkawan pon. ak hangout ngan big + little csta ak. smalam baru. g kbm jer lah. haha. lepas maghrib terus gerak. abg aku lah antar. nk arap kak drive sendiri,, haaaaktuuiiih !!! haha. dy tu, pandai duduk ats keta pon dah kira baik tao. haha. kiding jer. sori kak eah.. abg ak mlm smlam mmg dah jd macam driver jer. dy pegi antar. dy pegi amek. 'hello,weyh mae amek ak skang'  haha. ad ciri2 nk jd mem besar tak?? haha. tk de pitcha lah nk bg. sbb ak kan tk de handphone skang ne. haha.padan muka kau. sape suoh kat bwak benda alah tu pergi ostel. kan dah kena. jadi tak boleh nak snap sana, snap sini. aisy tk khusuk ak nk menulis. dk tgk citer 49 days. smbil menulis, smbil tgk citer tu. best rh cter tu. suka2. kekekeke. smalam sampai jer terus pegi popular. banyak lah jgak beli buku.. novel dua. novel grafik satu, pastu, novel grafik yg ad kaitan ngan sains tu, ahah. cikgu boom tjk citer tu. adik aku lah tu. budak bijaka. buku macam tu je lha dy baca. haha. pastu buku popclub 1. kakak ak punya tu. xceli tujuan pegi sana. nk pergi secret jer. tp, pegi lha cari novel skali. ok. siti Rosmizah dah ad novel baru.tjk dia ak lupa. tp, ad perkataan takdir nya. takdir kau dan aku ke apa ntah. tk hengat!! haha. then terus pegi secret. lps pegi secret balik. nothing interesting rite? haha. k lha. nk sambong tgk citer 49 days. chiou




PAST
FUTURE