Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
dia, cinta hati saia ♥ !!
Thursday 7 June 2012 • 00:04 • 0 comments










hye korang !
hari ni buad fes timenye aku cter sal cinta hati ni. kalo aku cakap aku baru knl dy baru smalam korang cayer tak?? baru kenal trs jd chenta hati . dead seryes aku baru kenal rupa di semalam. sebelom ne, tk penah tgk pun muka dia. Yes. aku baru tengok muka dia. seblom ni aku just kenal gitu2 jelah. kenal tapi tak kenal sekenalnya. hewhew. time fes2 aku tengok muka dia, aku tak de lah terus suka kat dia. aku sebenarnya menyampah tengok muka dia at first tu. aku lagi suka kat kawan dia. tapi tak tahulah macam mana aku boleh menjatuhkan hati kat dia tu. mybe sebab dia punye seyuman kot. ahh,, comellnya dia. entahlah kat mana kelebihan mamat tu pon aku tak tahu. tapi yang aku pasti, bila aku tengok dia senyum, aku rasa dialah yang terhandsome. tercute dan segala yang terr lah. terhodoh tu bukan eark.. rasa menyampah yang macam sampah tu pun hilang gak. rasa minat aku kat kawan dia lagi lah.. terus lenyap sampai hari ni.. aku skang ni dah tergilakan orang yang at fes aku tgk dia, ak rasa nyampah sangat. oke. dia baru 19 tahun muda lagi kan?? beza 3tahun jer dari aku. okaylah kan,kan,kan?? hehe. aku dah tahu sal dia. baru jer dpt info smalam. hehe. bila hati dah sayang, semua jadi! hehe. dia ne sama umur ngan abang aku. tapi muka dia lagi meced dari abang aku. nanti 10 august ne, cukuplah umur dia 19 tahun. dia kiranya lagi muda dari abang aku. tapi, dia lagi meced dari abang aku. dia terror rh maen bola sepak and piano. aku suka laki yang pandai maen gitar and piano. nampak romantik gitu. tapi, tk suka rmantik sgt. hiuhiu. lagi satu dia pandai nyanyi taw. boleh imagine tak, main piano sambil nyanyi. kat aku lah!! wah.. so sweet!! haha. ok lah. dia dah call ne... nak gayut dengan dia pulak.. bubbye..


p/s : oke. aku dah nak stop daydream aku ni!! xceli orang yang aku minat aku Lee Kyumin dari LED Apple. sebab tu gambar dia terpampang kat atas skali. mmg citer diatas adalah benar kecuali dia call aku. haha. mesti korang pun tahu kan. its impossible. aku nak dia sangat-sanngat. korang boleh dapatkan dia untuk aku tak??


comel kan dia?? hikhik !! 


aku betul2 dah fall in luv with him lah..

he's everything 

cute sangatlah. geram aku nengoknyer !!
 aku nak letak banyak2 gambar dia, tp,nanti panjang plak kang entry ni..












PAST
FUTURE