Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
crush aku.. teRror nya!!
Wednesday 30 May 2012 • 21:49 • 0 comments






dia.. terrornya!! haha. post ne aku nk citer sumone lah wei. nak citer sal sumone yg terror gler maen gitar.. dia start maen gtar masa kecik lagi. umo bapew ak tak tahu. yang aku tahu dia mmg pandai maen gitar and umo dia sbaya ak. 16 taon ,, pandai doe maen gitar.



ne sbb internet suck, so ak pon mls nk google bgai .. amek jer yang dah ad kt blog ne. sungha jung tu, yang dk bawah skali tu.. yg nampak guitar tu lg besar dari dy. haha. ak panggil dy crush. sbb dah terlampau minat kt dy. lbih dari minat 2pm lg. haha. dy crush ak. FOREVER!!


terjumpa plak satu lagi gambar dia yang kiut ne.. comell laah.. * faint sbb chumell sgt* haha
dia lahir kat south korea pada 2 sept 1996. nak highlight cket taon dy tu. kiranya satu batch ngan ak lah ne *proud*. haha 
first dy tgk ayah dy maen guitar dlu.then baru lha dy start maen. dy mcm compose sndiri lha chords tu.terror woO.
dia ne ambik drum lesson tp, jd guitarist. weirdo + brilliant!!
bjak sbb dy tk blaja pon sal guitar, tp boley compose chord sndiri. haha
dy punya cita2 nak jadi professional acoustic fingersyle guitarist. adoii~ lteyh tangan aku nak tulis dy punya dream tu.panjang gler.. haha


ne twitter dy

p/s : eh2, nak confess ne, sbenarnya kan, kan, kan aku kapel ngan dy. tp,malu nak cakap tkot korang cakap ak poyo lak. aku sayang dy ketat2 lah.





PAST
FUTURE