Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
Hang Out!!
Tuesday 13 March 2012 • 22:54 • 3 comments

13032012
1031 pm
kt ruang tamu


heyy! this is ollidei..so kalau ollidei,msti hang out..haha. ae ne aku hangout lha.ngan member..aku xceli tk taw nk citer sal aper..so,like usual,lepak2..dah mmg aku ne kaki lepak kan..hurm,pegi fudcod..ahah!!aku terserempak ngan member sekola rendah..tp,aku rase dy tk perasan pon akn khdran ku ini..then,maser nak balik tu [aku jln ngan sorang besties ne] ,terjumpa ngan sorang member aku ne..so,berbual lha kejap..yang sadisnyer,ad kawan aku nampak aku dk berbual ngan dy,,pastu,mula lha buad conclusion sndiri..kate aku kapel ngan dy lar..haduii~~ aku tak kapel lha ngan dy.aku tak kapel ngan sesaper dan aku tak nak kapel.fullstop!..okei..stop smpai ctu..da tkder idea babeyh!!

p/s : semua gambar dibawah hendaklah diclick untuk tumbesaran*kalau.nak.tgk.yg.clear.cket.la* almaklum lah,kitorang gune camera cap ayam jerr..bak kata tiaAlin lha..



tu sumer member aku lerr tu..
dari kiri : farah, bie, miliyn, nast and yg kcik chumell tu,, una



xceli maser ne,aku nak snap kwn aku..then,dy snap la plak aku..
yg shawl coklat tu,kawan aku,amni..tapi,aku pamgil dy menniey..haha.
jgn komen pasal shawl aku..shawl ak 'not in gud condition' maser ne..



kt kfc..


DONE!!






PAST
FUTURE