Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
luV quotes
Monday 2 January 2012 • 10:48 • 0 comments

well.aku tk tahu nak tulis ape sbenarnya.tu sebab aku tulis menda ne.aku terjumpa kat buku aku.tk taw la plak  bila aku tulis sumer ne




cinta itu adalah satu anugerah terinda.cinta itu cuma astu patah perkataan,maknanya berbeza bagi setiap insan







ramai orang pandai mengungkapkkan dan menghayati cinta.tapi,tak ade sesiapa yang pandai menilai cinta kerana cinta bukan untuk dinilai,sebaliknya cinta hanya ditilik melalui hati dan perasaan







cinta memang indah.tapi apabila cinta disertai dengan dusta dan pembohongan,maka keindahan cinta itu akan hilang






cinta tak seharus memiliki






cinta sangat misteri.punya kekuatan yang sangat luar biasa,bukan untuk difahami.tapi untuk dirasai.cinta adalah mencintai dan dicintai oleh insan yang ditakdirkan untuk kita.hanya saat kita merasakan cinta,baru kita tahu apa itu cinta.






cinta bukan datang dari kata-kata tapi dari segumpal keinginan  yang diberi kepada segumpal hati yang memerlukan




bayangan rindu
anis ayuni    

Labels:



PAST
FUTURE