Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
giLeR.sEdeH
Thursday 19 January 2012 • 22:25 • 0 comments

hyeE!!this nite,i wanna sturie morie sal lgu blog yg baru ne.sbelom ne,aku tak kenal pon band dorang ne.band DAVICHI.first aku tengok perfomance dorang masa KBS gayo daejun.gayo daejun mean music festival.seryes aku mmg tk kenal grup ne.lps tgk tu ak baru prasan khadiran grup ne ..suara dyorang mmg amazing + best + superb. tk cayer, try dengar.oke2.back to the sturie,masa aku tgk first perfomance dorang tu,mmg best.then,masa camera man tu zoOm kan gambar tu,aku n my cst lha ternampak dorang mengalirkan air mata.masa tu dorang perform lagu dont say gudbye.tak cayer,cuba korang tengok video ne.masa dy perform kt KBS gayo daejun.





pastu,petang tadi,kakak aku bukak lha youtube.then dy search MV lagu ne.wahH..mmg sedey lha video dy.no wonder lha masa perform tu dorang nanges.sebab aku yang tengok pon dah nak nanges.mmg sedih.gilEr sedey rh.korang tengok sndiri rh

DAVICHI-DON'T SAY GOODBYE MV



giler sedey rh.that guy,,really,,huaRgGhH!! menyakitkan hati.haha!

Labels: , ,



PAST
FUTURE