Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
cRazeE luRv gAmE
Saturday 21 January 2012 • 10:40 • 0 comments



heyY korang.korang nak taw tak pesal entry aku ae ne sal crazee lurv game???sebab nyer,tu name citer yang sedang aku karang skunk ne.tittle dy,aku amek dari graphic novel ne lha.masa tu,citer yang aku karang tu,tittle dy betting luv.then,adek aku beli buku ne.lps tu,ak terfikir yang tittle ne pon best jugak.then,aku pon amek lha tittle tu.but too bad,aku tk boley nak smbung citer ne cuz buku yg aku tulis citer ne,trtinggal kat ostel.haha.meh aku nk citer cket sal citer aku tu.citer sal miya and amir. amir ne,da ade gf sebenarnyer.tpi,dy dicabar kengkawannya untuk kapel nan miya for 5 month.then,salah sorang kawan amir ,Aiman yg kebetulan bf kawan miya tu,dy pegi cakap kat lha kat kawan miya tu.nama dy Sara.tp,Aiman tk cakap baper bulan.dy cakap mybe dalam 3 month.then,Sara lak citer sumer kat Miya.and Miya plak dicabar oleh Sara untuk kapel nan Amir slame 4 bulan tnpa mengetahui sebenarnya  5 month.sumer brjln ngan lncar lha.tp,cukup 4 bulan, Miya mntak clash.Amir lak,mane boley lps.then,dorang trs kapel lg.Miya plak tertarik sikit nan Amir.then, 1 month after that,Amir mntk clash and sturie sumer kat Miya.ahai~~sedih lha cik Miya ne.tp,dorang still kawan lha.tp,Amir lak clash ngan gf dy and Amir and Miya kapel.tp,lps tu,Amir skali lg dicabar.tp,miya plak mntak clash nan Amir sbb dy takot Amir TERjatuh sayang kt pompuan tu.macam Amir jatuh sayang kt dy and tinggalkan gf dy dlu lha.lps tu,dorang dah lost contact.then,after graduate,dorang TERjumpa balik.what happened next,korang baca sendiri lha.


Labels:



PAST
FUTURE