Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
terSENSITIVE
Friday 30 December 2011 • 03:17 • 2 comments

well..aku tak taw apa yang tak kena dengan aku semenjak de menjak ne.tak ley orang tegor sikit.asyik nangis jer.haha.nfon pon termelayang sama.tak pernah aku terfikir nak layangkan nfon aku tu.tapi yer lah,entah pa lah yang merasuk aku masa tu.kawan aku tengok pon terkejut.dy kater tk pernah nampak aku macam tu.seryes ,aku pon tak pernah nampak diri aku yang camtu.then semalam,aku hang out nan kawan2 aku.rase cam malas jer nak balik rumah.cam terpaksa jer balik umah.haha.hari ne,angin aku orite cket.aku tak taw lha nape aku jadi camtu.mybe sebab . . . argghh!!notim lha.camner lha aku boley jadi sensitive ne?sampai semalam kawan aku tu mntak maaf ngan aku.haha.sebab masa tu aku marah kakak aku depan dy.dy rase berslh sgt sbb aku kuar nan dy.tp,mase tu mak aku tk kasi aku kuar.haha.kakak aku marah lha aku.aku marah lha balik kakak aku tu.abes je marah dy,terus masok bilik.then,stgh jam later ,aku terus kuar tanpa ade rasa nk balik rumah.seryes aku malas giler nak balik umah.tp,aku ne,still baik lagi sebb aku balik juga rumah.giler ape aku tak balik umah.kena sekali nan parents baru taw.haha.whateverlha.sekarang ne,angin aku pon da baik.da okay.da tak der sensitive2 lagi.chou~~





Labels:



PAST
FUTURE