Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
tak tahu antara dua
Saturday, 31 December 2011 • 21:08 • 0 comments

esok,010112,secara automatik,aku akan menjadi pelajar form 4 walaupun umo aku belom mencecah 16 taon.dan sekarang,aku tak taw nak amek science or perdagangan.aku tak minat bio.kalau korang nak taw,aku dan bio tak boley bersatu.tak sekepala.haha.dan,aku dah serik nak amek perdagangan.3 tahun aku aku belajar perdagangan.aku dah pening.tu pon baru basic dy.yer lha,KHB amek perdag.mmg pening.dengan liabilitinya,asetnyer,banyak lagi lha.uuRrghh!! mana satu pilihan hatiku??

relate to science
forensic science  

computer simulation 

anatomy 

physiology 

architecture 

engineering 


relate to account
accountant 

business woman 


which one??account or science??argHh!!naper la skola aku ad 2 aliran je.kalo lha ad sastera ke,ict ke..kan senang.tk payah pikir pon.terus amek ict.haha.






Labels:



PAST
FUTURE