Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
perfect?? NOBODY PERFECT
Wednesday 28 December 2011 • 01:26 • 3 comments




well.semalam aku text nan kawan aku.ntah camner boley kuar sal feeling-feeling neh sumer.tk silap aku,aku kater  wei,boring lha.tk de bf ne.camne kot.then dy rep kat,la.ko ne,nak kapel camner,tadi kater tk der feeling kt lelaki skunk ne.haha~nk tergelak pon ade aku baca!then ak cakap lha kt dy,mmg lha.skunk ne ak tk de feeling kt guy.tp,still normal lg.haha!mengarut toll lha.sape nk suoh ak syg dy,dy msti lha 
1.sedap mate mmndang.hehe.
2.caring,loving,understanding..
and bla...bla...bla...law nl list kt sini tk abes..
then dy rep camne,ak tk ley list!cuz banyak sangat ! tak kisah lha yg penting dy tu perfect di mata aku and sayang aku ! then,aku terfikir,,perfect??tp,nobody perfect an..then,TERingat sumthing.
ak un send camne kt dy- act,nobody perfect.kalo kau rase yang dy tu pperfect,lama2 kau akan nampak jugak kekurangan dy.and kau lha yang melengkapkan semua kkurangan dy.haha.tu lha yang ak send kt dy.ak un tk taw,nape smalam ak jd jiwang camto.mybe sebb ad orang sturie morie sumthing kat aku kot.
fren: haha ! wow.impressive betol kawan aku ne.gud statement i like.
aku: jadi jiwang malam ne.otak tk betol cket malam ne.tapi,betol lha,kalo lama2 akan ternampak gak kekurangan yang ade.kalau sumone tu tk let timer kkurngan pasangan dy,clash lha akhirnya.
#cakap.berdasarkan.fakta.tk.cayer.baca.novel.lfazkan.kalimah.cintamu.
fren: tk ikhlas lha kan dy syg pasangan dy tu?
ak: maybe.tp,biar lha.kalau cinta tu suci,bersatu gak akhirnya.bak kata Aliya kpd Zril "cinta yang suci selalunya akan bersatu akhirnya."
then,this morning akdapat text from kawan ak.dy cakap Weh!betol lha.ak da baca novel lfzkan kalimah cintamu tu.Tg.Ryan Ameer cam takley timer kelemahanorg yg dy syg kan??
hurm~~so,mmg NOBODY PERFECT!!!kalau sumone tu terlalu mengharapkan kesempurnaan pada pasangan dy,and,once dy trlihat kkurangan tu,mybe akn ...well,,clash mybe.so,better kiter tk yah terlalu mengharapkan ksempurnaan pada pasangan kita.takot tk ley timer lak kekurangan dy.hurm~~




Labels:



PAST
FUTURE