Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
pagi yang penuh ke'JIWANG'an
Saturday 31 December 2011 • 09:45 • 0 comments




pagi semalam,masa dok update belogg ne,dok layan fb,then nfon aku brbunyi menandakan mcg masok.ahax~aku bukak lha.mak oihh.ayat yg dy text tu jiwang beb!!terkezuut aku bacer.






menyayangi sseorang itu bukan bermakna dy seharusnya milik kita.menyayangi seseorang itu bukan memaksa orang itu untuk menyayangi kita seperti seperti mana kita sayang dy.menyayangi seseorang itu biarlah ikhlas.beerti,menyayangi seseorang itu mampu melihat dy bahagia walau orang yang dy sayang itu bukan kita.kerana kita takkan pernah taw..adakah dia mampu bahagia d samping  dan disisi kita.







well.tu ayat kawan aku.ayat ne wat aku terfikir sumthing,mmg susah nak lpskan org yang kita sayang.susah sangat.tapi,kalo kita nak tgk bhgia,just let him/her go.just let him/her with sumone else.bcause cinta ne tk ley dipaksa.






lebey baek menyayangi tanpa dimiliki andai dimiliki tapi tak dihargai.





ya!!its better than we luv her,we luv him,but,they just can't appreciate that.pastu,tak smpai sejam,nset aku sekali lgi menyanyi.aku bkak lerrr mcg tu.mak oihh!mcg jiwang gak.






pesan dihati jangan tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi..pada insan yang tak mengerti.kerana,sekali memberi,selamanya di hati.kerana sekali kau dilukai,selamanya sampai mati kau tetap ingati.pesan lagi pada diri,hati-hati lah dalam memberi sekeping hati sebab,ianya hanya untuk insan yang tahu menghargai berapa tingginya nilai sekeping hati.







yang ne,mmg aku mengakuinya.mmg skit tu smpai bila-bila kita ingat an?hurm~~dah2..aku da tak nak layan jiwang2 ne.cukup smpai sini dulu yer!!oke lah.chou~~

Labels:



PAST
FUTURE