Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
be gorgeous be precious
Friday, 30 December 2011 • 11:19 • 0 comments

heyy!!semalam aku selongkar satu fb profile ne.wahH!!aku selongkar be GORGEOUS be PRECIOUS. mmg best lha koleksi kat situ.kakak aku kata nak beli.haA,kalau camtu,aku pon nak join skali lha.mmg cantik2 baju kat situ.alA-ala korea camtu baju dy.tu yang suka sangat.mmg suka sangat.suka sangat-sangat.korang nak tengok tak baju yang aku berkenan sangat tu?mybe bagi korang tak cntik kot.haha.yer la,lain orang lain mata nya.so,tk kesah la law ad yg tk tak cantik.tp,bg aku bju tu mmg cantik.


   









ne cardigan yg aku bkenan.lawa doe

yang ne pon


harga dy on okay.aku rase bju2 yang kat ats ne,tk lebey 50 kot.aku tk de lha nk beli sumer yg ad kat atas ne.tu yang aku bkenan.sebab lawa.haha.korang nak jugak?korang selongkar lha be GORGEOUS be PRECIOUS ne.banyak lagi yng cantik.oke lah.nak lepak kat fb jap.chou~






Labels:



PAST
FUTURE