Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
aZam tahun barU kOo
Thursday 29 December 2011 • 22:16 • 0 comments

lagi dua hari nak masok tahon baru.cakap sal tahon baru ne,aku ade lha wat list cket.list ape??list azam tahon baru aku lha.well.tahon depan aku nak jadi better than this.tapi,ne azam juz untuk skola jer.eh,ade ke camtu?tak kisah lha.aku ada azam ne pon da cukup baek taw.hehe.

tingkatkan disiplin
  • well.tu azam aku untok tahun depan.aku nak tingkatkan sikit[sikit je taw.tk banyak pon] disiplin kat skola.alaA~bukan yg berat-berat pon.tapi,selalu jer lewat pergi skola.hehe.tu lha,aku nak kurang kan sikit nama aku kat dalam buku kedatangan skola tu.thats for school.now for ostel,aku rasa cam dah tak kuar tanpa kebenaran lagi.mmg slalu tk kntoi.haha.aku dah nak berubah

kurangkan bercakap,lebihkan perhatian
  • tahun ne,masa cikgu dok ngajar kat depan,aku banyak bercakap ngan memba kat belakang.tak bercakap,aku dok mengarang.tahun depan pon da masuk form 4.subjek pon bayak yang susah.so,da tak boley bercakap time cikgu dok ngajar.oke?Kema,dun talk-talk oke..masa cikgu dok ngajar tu,fokus.F.O.K.U.S !

masa prep hanya untuk STUDY
  • aku ne hostel life.mesti ade masa prep kan?so kalo tahon ne,masa prep aku banyak dibazirkan dengan merayau-merayau kat kelas kawan aku,tahun depan,dah tak nak.kalo tahun ne masa prep aku banyak dibazirkan dengan tido[aku tak minat tido lha] tahun depan da tak tido.haha.

study last minute?NO!
  • seyes aku cakap,tahun ne mmg aku study last minute.trial ke,,PMR ke,,mmg last minute.tapi,bersyukur lha.PMR aku straight.termasok B.Arab yang tak kuduga.bukan riak taw.seyes tahun depan da tak nak study last minute.tapi,rasenyer,mmg tk ley lha nak study last minute tahon depan.sebb,bio tu mmg aku kena study awal2 lg.sbb tak minat.hurm~~da tak nak study last minute.tak nak!!


ne je kot azam aku untuk taon depan.korang sumer doakan biar azam aku ne 'ter'jalan dengan lancar tanpa ada rasa malas.owh,btw,aku ad satu lagi azam.aku da tak nak jadi malas cam tahun ne.sebb malas lha masa prep aku merayau,aku study last minute.hehe.da tak nak jadi insan pemalas!!katakan tak nak kepada sikap MALAS!!!
my wish for next year.

Labels:



PAST
FUTURE