Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
ape yang lelaki nak sebenarnya??
Wednesday, 14 December 2011 • 00:37 • 0 comments

ada seorg awek cun, mantop, jelita, muka ala ala Maya Karin, habis hot dah.

dari arah bertentangan ada segerombolan lelaki, tgh hisap rokok, bajet hot, ala ala Sam Shaheizy. gangster kononnye. puihhh.

situasi 1
lelaki : assalamualaikum cik adik. tak jawab dosa kalau jawab sayang 

awek : waalaikumussalam. heee sambil sengih sengih cover cun.

lelaki terus cakap dekat kawan kawan ...

"pehh minah tuh. aku da tego tu dia bajet dia cun habis laa ? perempuan zaman sekarang murahan sgt. hahaha" ayat nak mkn penendang . ciss


situasi 2
ada seorg awek cun, mantop, jelita, muka ala ala Maya Karin, habis hot dah.

dari arah bertentangan ada segerombolan lelaki, tgh hisap rokok, bajet hot, ala ala Sam Shaheizy. gangster kononnye. ehh ?

lelaki : assalamualaikum cik adik. tak jawab dosa kalau jawab sayang

awek : diam. jawab dalam hati sambil bla dgn muka tak kuasa nak layan.

lelaki terus cakap dekat kawan kawan ...

"hekeleh. minah tu bajet dia cun sgt ke ? kerek gilaa. bajet aku nak sgt kat dia jek. bla lah wehh ! booo ! hahaha" ayat mcm sial. double cisss.

so apa lelaki nak sebenarnya ? kalau layan ckp murah. jual mahal sikit nak kutuk2. huhh. dorg bajet dorg siapa ? Sam Shaheizy ?? cis.

Labels:



PAST
FUTURE