Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
ada apa dangan cinta???
Wednesday 14 December 2011 • 21:22 • 0 comments

 hmmmm.. sebenarnya kan... ada apa dengan CINTA eh?? 


1) ada apa dengan CINTA bagi orang yang tengah mabuk cinta




2) ada apa dengan CINTA bagi orang yang tetap mencinta biarpun terluka.




) ada apa dengan CINTA bagi orang yang single and available macam aku



TAPI... walau ape sekalipon.. ada apa dengan CINTA.. CINTA itu SUCI



perhatian2 : hmm.. aku dah takde idea weh nak coretkan sal cintan cintun nih.. seba tu lah aku duk main taruk gambar jer.. kah3.. sori naa.. agak takde motip entri aku kali nih.. tapi, ade lah jugak motipnye.. keh3.. tapi.. errr.. sila mark and bear in mind yang ada apa dengan cinta yang no. 3 tuh.. kah3... adeh.. siyes aku dah kering idea nak tulis entri sal cinta-cinta segala nih.. pssstt.. korang ada idea tak? share laa ngan aku... hmmm.. ada apa ye dengan CINTA... ada apa ye dengan CINTA.. ada apa? ada apa?

Labels:



PAST
FUTURE