Breath of Life
follow Dboard review entry linkies about


Yuyaa // 18 yo // engineering and computer science student
template by : leejaehyun
♥♥7 hari mencintaiku ♥♥
Friday 30 December 2011 • 08:56 • 0 comments

semalam aku habeskan masa aku dengan baca novel jer.eh,tak jugak.sebab semalam aku tengok 3idiots jugak.7 hari mencintaiku.karya Siti Rosmizah ne.aku ne mmg minat rh,karya Siti Rosmizah ne.yer lah,Andai Itu TakdirNya,Cinta Kau Dan Aku,Lafazkan Kalimah Cintamu,sumer best!tapi,yang aku peliknyer,naper lha aku boley rasa novel yang paling tebal yang pernah aku baca[7hari mencintaiku] tak best.seryes,aku boring giler baca nonvel tu.bayangkan lha,dari jam 4 ptg sampailha kol 11.30 mlam,aku baca ngan tak der prasaan.rasa boring sangat.aku dah giv-up.aku letak novel tu kat tepi.tp tak ley,rasa nak sambunmg gak even boring.haha.start page 600 o 70o sumthing baru best, bila si Mia yang BERLAGAK tu tinggalkan usband dy.saket hati betol lha nan si Mia ne.Anak dy yang baru lahir tu,dy tinggalkan camto jer.lepas tu,dy taw yang mama dy jahat,baru nak sayang Buntat.tu pon lepas Buntat mati.da baru pandai nak respect mak mentua,mak tiri.hadui~~SOMBONG!BERLAGAK!AKU BENCI MIA!haha.first time ne aku benci heroin dalm novel.Btw,citer tu mmg menjadi lha sebb writer dy berjaya wat aku benci kat Mia tu.aku mmg hate her damn much lha.even dy tu watak dalm novel jer.hisy!jangan lerr aku jadi macam mia.tak reti nak hormat orang tua.Khuzairi tu punya lha sayang kat dy,dy boley buat camto kat Khuzairi.Siap contol lagi tu.bodoh!!hehe.TERemosi lak.oke lha.aku nak sambung baca AD + IZ lak.jangan lha citer ne buad aku sakit hati.Kalau llaki yang sombong,yang ego tak per,aku lagi suka baca novel tu,tak pon dua-dua sombong + ego,lagi lerr aku suka.ne pompuan yang ego,yang sombong menyampah ada lha.da lha.nk sambung AD + IZ lak.chou~





Labels:



PAST
FUTURE